Josefine Löflund

ny favorit
Har gått och fått dille på smoothiebowls nu, så himla gott, fräscht och mättande så länge man sätter i bra saker. Hemligheten för att få lena och fluffiga smoothies som jag gillar, är att tillsätta en halv avokado och ett rått ägg. Idag hade jag i en halv banan, frysta jordgubbar och blåbär, avokado, ägg, naturell yoghurt och acaipulver. Satte lite havregryn i botten på tallriken före jag hällde upp och toppade sedan med solrosfrön, pumpakärnor, lite valnötter
och en halv banan. 
 
 
 
norris emmish

så smarrigt!! =)

Fina Ida

Åhl, jaa! Jag har också fått värst dillen på smoothiebowls! 😍 Så gott!

Emmelie

Gud vad gott det ser ut! :D

Jenneli

Ser riktigt gott ut! :)

astroom.webblogg.se

ååh vad gott!!

ullie

mm så gott det såg ut mums
fin onsdag

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Den såg supermumsig ut!! :D

Hanna

Det är ju så gott med smoothiebowls. Jag äter det nästan varje dag.

Days by Johanna

Mums så gott! Kan du inte komma 0ch göra en sådan till mig? :)

goldenfox.blogg.se

Wow, ser riktigt gott ut 😋

Sanna

det ser galet gott ut !

Anki

Mm ser supergott ut :)

Jasmine

Vilken härlig start på dagen! Kul att du delar med dig och inspirerar.
Kram

C

Ååååh det ser ju alldeles himmelskt ut! Detta måste jag ju bara testa själv! Fast de är ju så fina och dekorativa att man nästan tycker att det är synd att de äta upp de vackra skapelserna! Lol!

Jennie

ser så gott ut!

Katta

Det är så gott! :)

Alice Nerén

Ser underbart! Vad använder du för att mixa dina ingredienser (utan att förstöra din mixer haha)?

Svar: Jag har en Wilfa BL-1200 mixer :)
Josefine Löflund

Mie Evnice

Wow, ser riktigt gott ut! Kanske dags att sluta dricka sin smoothie och äta den istället haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress